söndag 1 februari 2015

Spaghetti-ben!

Är precis hemkommen från gymmet. 1½ h var jag där och körde, både styrka och cardio. Sprang faktiskt i 13 minuter (kanske inget för dig, men för mig som haft astma hela livet + levt med övervikt rätt länge så är det en del), det är nästan rekord för min del.. hade säkert orkat lite till om jag pressat mig men prioriterade lite styrka också. EGENTLIGEN borde jag bara köra cardio.. inge bygga muskler, det fuckar sig liksom med viktnedgången.. känns snarare som jag kommer gå upp i vikt nu istället för att gå ner, nåja, fettet kanske försvinner och byts ut mot lite muskler istället, ingen fara, hehe...Tog 80-100 kg på lutande benpressen, huvva... mina ben kommer dö om 48 h.

Lite roligare att träna med snygga kläder på gymmet dessutom, dessa fina har jag fått av syster yster och Micke i födelsedagspresent :-*. Och så håller byxorna in magen lite också, thihi.


Nöjd tjej efter träningen!
Det är helt tyst här hemma, för tyst.. så jag var tvungen att sätta på radion, hehe. Björn, My och Loui är hos farföräldrarna. Björn messade att jag kunde komma över men jag vet inte riktigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det gott!

Inga kommentarer: