måndag 2 februari 2015

Sötsurfar.

Kidsen ligger i varsin säng och jag sitter ensam uppe.
Loui är lite sjuker så han kommer inte sova så gott denna natt, han hostar en del redan nu och kommer nog vakna när som helst, igen.

Sitter här och slösurfar lite, dumt nog så surfar jag in på bakbloggar.. detta recept har jag funderat på att göra länge och sitter här och dreglar just nu, citronbiskvier är min akilleshäl när det gäller bullar/kakor.. Man blir ju inte mindre sötsugen nu liksom, hehe.


I morgon kommer mamma hit. Hon tar hand om Loui en stund på förmiddagen så jag kan springa iväg till gymmet och därefter hämtar vi My på dagis och drar i vanlig ordning till finska ö.f.
Skönt när det händer nåt och kul att träffa mamma.

Hmm, kom att tänka på en sak.. mensen lär dyka upp när som helst i och med att jag knappt ammar länge. Har ju sluppit den i över 13 månader nu. Det har väl varit ännu en fördel med att amma. No lingonvecka, men men, snart dyker den nog upp som ett brev på posten.

Té och lite frukt var det.

Inga kommentarer: