onsdag 25 februari 2015

Dyrt med tandläkare.

Då var man ÄNTLIGEN klar hos tandläkaren! Skönt att ha det gjort, och skönt att FK går in oh betalar 50% när man överstiger 3000 kr i tandläkarkostnader. Men det är nog ändå bland det tråkigaste man kan lägga pengar på.. att laga tänder/ta bort tandsten. Tror mina tänder fått lite dålig kvalité under mina två graviditeter och under den tiden har jag inte varit hos tandläkaren dåligt nog, men men, får se till att gå dit när man får den årliga kallelsen helt enkelt!

I helgen blir det kryssning! Egentligen skulle det blivit utgång på stan men när det börjades prata om kryssning så insåg vi fördelarna med det istället, så nu är en hytt bokad för mig, Therese och Jenny! KUL!! Massa egentid med tjejerna! Ska se till att dricka mycket vatten mellan drinkarna, som småbarnsförälder så har man inte riktigt tid att vara bakis, eller ork för att vara bakis, hehe..


Nu ska jag ringa Skandia för att kolla vad för pengar de satt in på kontot som inte ska vara där. Ha det gott!

Inga kommentarer: