torsdag 5 februari 2015

Feberfrossa efter styrketräning?

Vi har haft en bra dag i dag. Jag passade på att vila lite på förmiddagen medan Loui tog sin första tupplur och därefter åkte vi till Farsta där vi mötte upp Therese och Pia.
Vi knatade runt i lite affärer och därefter gick vi in på underbara Coozie där de köpte doppresent till Loui. Finfina presenter får han av de!
Sen satte vi oss på lunchrestaurangen mitt i centrumet och tjattrade en hel del. Om allt och inget i vanlig ordning. Jag beställde det "nyttigaste" jag kunde.. Ceasarsallad med vitlöksdressing. 16 pp totalt!! Oh my god... remind me not to eat out again. Nä, skämt åsido, klart jag ska kunna äta ute jag med, dock får jag ta mig dagliga shake på kvällen istället, som i dag.

Superfin bild på Therese och Loui!
Dagens godaste. Både för munnen och för ögonen.
Efter att jag sen hämtat My åkte vi hem i väntan på Björn, eventuellt skulle vi åkt och tittat på en bil, men det blev inte så. I skrivande stund röjer hon i badkaret medan Björn duschar.

Sitter och funderar på hur kroppen fungerar egentligen. I går kväll fick jag en grym feberfrossa, tror dock inte att jag hade feber men jag frös jättemycket och var lite illamående dessutom. På dagen har jag mått finfint, tills nu på eftermiddag, nu kom den där frossan krypandes igen.. tog faktiskt en antiinflammatorisk tablett. Mådde genast bättre. Jo, jag undrar om det kan bero på att jag körde hårt med styrketräningen i Tisdags..? Och på axlar och triceps som jag inte tränat nå mycket alls med sen jag började träna igen. Nån som vet nåt om det där? Kan inte tänka mig att "frossan" beror på nåt annat.




Ska be om att få lite mer massage av gubben min. Men först preppa lite té och kanske nån liten frukt!
Tude-luu!

Inga kommentarer: