måndag 2 februari 2015

Minnet är bra men kort!

I dag blir det en hemmadag. Vi började morgonen med att dammsuga under badkaret, blev lite inspirerad av Björns mamma som fixade och donade under sin i går. En del damm och skit fanns där under men inte så hemskt mycket som jag trodde.. hittade dessutom spindeln gömd bakom toaletten, h*n råkade sugas in i dammsugaren... I ain't touching that shit.

Det snöar massor ute just nu.. det gör att jag inte har så stort sug att ta mig ut.. skulle egentligen behöva handla lite barnmat men det tar jag och gör i morgon istället när vi ändå ska iväg då.
Det är rätt lugnt denna vecka än så länge. Tandläkare på Onsdag och eventuellt träffa Therese på Torsdag.

YES! Loui somnade på rygg här bredvid mig nu! Helt själv. Det händer i princip aldrig. Och det kunde han göra nu tack vare nappen. Sitter här och kollar på Malou efter tio, där finns ett par föräldrar som förlorat sin dotter i RS-virus. Två och en halv månad blev hon. Usch va hemskt att förlora sitt barn när h*n redan kommit till världen. Jag är otroligt glad att Loui var nästan 4 månader gammal när han fick RS-viruset, hade han fått det tidigare hade han kanske inte heller existerat i dag. Hemska tanke.

Hoppsan, besöket med prästen hade jag glömt bort helt! PISS!
Skynda skynda!

Inga kommentarer: