tisdag 10 februari 2015

Good old times!

Då var jag klar med bakandet! Framförhållning deluxe på mig.
Jag har bakat nutellabullar, cupcakes, ruskigt fula chocolate chip cookies och hälsobollar till det kommande dopet. Så nu finns lite att välja mellan. Sen kom jag fram till att jag är ganska säker på att tårtorna (3 stora 12-bitars) räcker till alla gäster, skulle vi se att det är på väg att ta slut så kan man ju faktiskt springa iväg till affären och köpa lite till... men jag tror vi klarar oss.

Loui sover fortfarande sött i vagnen ute i det fina vädret. Egentligen borde jag gå ut och gå men jag känner inte alls för att anstränga mig på nåt sätt förrän detta halsonda är helt borta. På dagen kan det kännas ok, för att sen på kvällen göra djävulusiskt ont, som i går.. not so fun. Så fokus på att på att tillfriskna. Har dessutom tillräckligt i huvudet inför helgen.

Ser SÅ fram emot att Zandra kommer ner. Satt och tittade på gamla bilder från en hårddisk. Åh, så kul vi hade förut. När vi var yngre och partajade lite mer, hehe. Det kunde bli rätt galet då! Det här är alltså bilder från 2007, läääänge sen!











Jag har ett Twisterspel hemma.... vågar man dra fram det på Lördag? :'-D

Inga kommentarer: