söndag 6 juni 2010

The weekend this far.


I Fredags var jag och Björn på Olearys i Haninge och och åt deras goda mat, sen bidde det myspys.









Igår var jag hos Zandra under dagen och hade det trevligt dom vanligt. Efter det åkte jag till Björn som höll på att fixa med Saaben som snart blir fin och till salu.




Och sen var det jobbfest med kollegorna, chefen och arbetsledaren (pappan och mamman). Henke var aprak när han kom, och då menar jag APrak, lite pinsamt att komma till middagen i det skicket... Fiiii faaaan. Nåja, vi åt mat på Jimmys Stakehouse och sen tog vi en femkamp (andra gången jag håller på att skriva fyrkant...) på Grönan. Jag hade vunnit om inte sista grenen hade vart sån turgren med mycket poäng....! Morr. Aja, sen satte vi oss på en pub på Götgatsbacken och tog en sambuca och varsin drink (Henrik försvann helt plötsligt, dvs åkte hem) och Nahla blev på pickalurven istället, haha... Men hon blev riktigt skön, dissade och hissade killarna på krogen. Henne ska jag definitivt partaja igen med :-)!
Björn kom och hämtade oss alla och skjutsade hem oss oxå, lövly!!

Nu e jag ute på jourjobb med honom, hihi, frivilligt :-). Och i eftermiddag ska jag se syrran åka zorbing. Najs!

Inga kommentarer: