onsdag 23 juni 2010

Va det ska vara svårt ibland.


Just nu väntar jag väl på att tiden ska gå så jag kan dra till jobbet, e klar efter en stunds provande av lite kläder... Att det ska vara så svårt att hitta nåt att ha för dagen alltså....
Jag vill ju inte ha för fina kläder på jobbet heller. Dels för att jag kan använda de vid andra tillfällen och dels för att man inte vill ha sönder kläder (risken finns ju tyvärr)... Men även fast man jobbar vill man ju va lite fin ibland.
Nåja.. Bidde min nya sommarklänning.
Sen ska den ändå av efter 18.30 då jag tänkte träna... Få se hur mkt handleden dessutom ska bråka. Måste komma på att använda bandage inatt!! Brukar aldrig få såna här skador så det är lätt att glömma att plåstra om.

Midsommar närmar sig med stormsteg och jag ser fram emot den dagen att få fira den med mamma, Therese och hennes familj :-). Blir nog skitaskoj!

Igår var jag hos Zandra och spelade Wii som vanligt. Dock blev vi ganska jävla irriterade båda två då vi gång på gång dog på varenda bana vi körde på (man ska samla stora mynt och det är skitsvårt ibland). Haha..

Näfan, nu måste jag iväg. Adios!

Inga kommentarer: