onsdag 16 juni 2010

Det gick FORT!

Sitter här nu och e typ uppklädd för jobbet.. nästan. Har en fin färggladsfläckig klänning på mig nu.. ska nämligen hem till Zandra idag och fira henne lite på hennes 28-års dag. Att byta om på jobbet det orkar jag inte. Det blir dessutom fint väder idag så en klänning blir passande.

REN ELLER REN???

JO!
Saaben e såld förresten. Det såldes för 10 000:- igår, fort som fan gick det (vi köpte den för 2500:-). Snubben provkörde bilen och gillade den, så han kommer och hämtar den idag. Riktigt najs.
Så jag får köra Audi hela sommaren, mohahhahahaha.. :-D
Men vi ska försöka leta upp en bra och soppasnål(are) bil till mig sen, ingen brådis dock.

Igår efter jobbet åkte jag till Zandra och käkade middag, spelade Mario, lekte lite med Meya och åt lite tårta. Mums.
Apropå godsaker.... På Fredag + Lördag + Söndag får det bli träning. Än så länge har jag inte tränat nåt, huvva!!
Och så ska jag sova hos Zandra och Niklas ikväll oxå, så man kan dricka lite alkohol ikväll, nam nam.

Inga kommentarer: