onsdag 2 juni 2010

Dag 2 på SATS




Jag är faktiskt lite förvånad över mig själv att jag fortfarande tar mig till gymmet..
Trodde verkligen jag skulle slappa till mig efter hårdträningsperioden, men icke. Tycker fortfarande det är skoj. Antagligen för att det inte är lika varmt än som jag trodde förut, så man istället för att träna vill sola och bada. Kan ha lite att göra med att jag förra året föll på "mållinjen". Tränade ganska mycket (dock inte lika mkt som i år!) och sen la jag bara ner träningen och började tokäta på ALLT sött jag kom över.

Nu e jag iaf hemma, ska ta mig en dusch och sen åka till stan och äta sushi med Louise <3.

2 kommentarer:

C sa...

Du är superduktig Carita!! Önskar jag var lika karaktärsfast som du är :)

Och ja, det är kul med lite udda grejer sådär. Hade ett duschdraperi en gång med 'tanten' från Pschyco..eller..vänta..Pchyco..Pscycho..hur stavas det?? ARGH!

Friskriven sa...

Varför bytte du gym?