torsdag 17 juni 2010

Utmaning

Då har jag fått en utmaning Camilla där jag först ska skriva ner 6 bra saker om mig själv...
Hmm...
  • snäll
  • omtänksam
  • ... ööh..
  • har rätt bra disciplin när jag väl vill nåt
  • ööööh, det här var ju riktigt svårt..
  • trivs med mig själv
  • social
  • busig
Och så ska man lägga in en bild på sig själv som man tycker om:

Tog denna bild för ett tag sen ute på balkongen... Ser ju inte ut så i håret längre.. För varje gång jag lägger upp en ny bild på bloggen brukar jag ha en ny hårfärg typ, haha

Och sen ska jag utmana några personer att göra denna lilla utmaning... Och det får bli:

Louise

Therese

Åsa

Erica

1 kommentar:

Camilla sa...

Hey, kul du hakade på utmaningen! Är ju jättesvårt skriva flera bra saker om sig själv, så det är inte dumt att få öva lite på den saken ibland :) Jättefin bild på dig!