måndag 21 juni 2010

Fullt upp.

Nu sitter man och väntar på att maten ska bli klar. Ryggbiff med pommes, vitlöksbaguett och majs. GOTT.
Dagen har flytit på riktigt bra på jobbet, najs, najs och najs.

Imorrn ska jag hem till Zandra och spela lite Mario bros igen, beroende? Näää, inte alls.

Sen ska jag hämta ut linserna nån dag, möjligen på Torsdag då pengarna kommer. Då ska jag dessutom handla mat och dricka till Midsommarafton med morsan.
Fan, måste iväg och handla syrsor nån dag oxå. Hjördis har äntligen börjat äta igen!
Det får nog bli innan träningen på Onsdag.... Fullt upp denna vecka med andra ord.

Fiskandet med David va underbart oxå. Lägger in lite bilder snart. Hinner och orkar inte riktigt nu.

Jajust ja. Jag har ju gått med i Buzzador.com och nu ska jag vara med i en kampanj om Berocca boost. Har aldrig testat Berocca, men jag tror fan det är rätt bra. Har lite svårt för såna där pulvergrejer man blandar ut i vatten, sånt brukar ju smaka så illa. Och så får man ge ut lite prover till vänner och så får de testa och berätta om vad de tyckte om produkten. Riktigt skoj!
Tack Camilla för tips om den sidan :-).

Nu e käket klart.. MAAAAAT skriker magen efter en hel dags jobb + träning.

3 kommentarer:

erica sa...

har provat berocca.. tyvärr var det skit - ingen effekt :(

Jenni sa...

Jag hoppas ni får en underbar midsommar syrran..have fun with mom :)) Jag är borta i belgien :))

Kramar

Camilla sa...

Vad kul du fått dig en kampanj!! Ska bli roligt höra vad du tycker sen när du provat produkten. Inte för att jag har nån aning alls vad det är för nåt..du får berätta mer sen vettja :)