onsdag 30 juni 2010

Fullt upp.

Just nu känner jag mig fett stressad.
Jag ska ju iväg till Arboga idag. Inte jobba utan på en föreläsning som börjar om två timmar. Vi ska åka iväg klockan tolv har vi sagt.
Björn är fortfarande på jobbet och tvättar bilen.
Och innan det va vi och tränade tillsammans lite.
På tal om trollen! Nu kom han precis hem, va skönt.. desto mindre stress för min del!!
Hatar att stressa. Mister är nämligen tidsoptimisternas tidsoptimist!!!
Jaja, allt är packat nu tror jag... det märker man väl sen när man behöver nåt.
Ska vara borta i fem dagar. Komma hem på Söndag, kanske hinna tvätta lite kläder och så och sen ska vi iväg till Finland på Måndag, så bara en snabbvända hemma.

Tycker jag har haft fullt upp här sen Midsommardagen. Saker att göra hela tiden...
Igår tränade jag på morgonen, cyklade till gymmet oxå och på vägen hem svängde jag förbi Apoteket och handlade sånt här bandage för stödjer handleden lite, hoppas det funkar.. Sen firade jag, morsan och Björn syrran som fyllde år förra veckan. Jag och morsan handlande lite presenter och tårta i Farsta centrum och sen fikade vi hos morsan. Efter det fixade jag och Björn lite med Audin, den har fått en ny baklucka.
Därefter åkte vi snabbt till Skärholmen där jag hade ett återbesök för linserna. Allt såg bra ut, och jag beställde linser för tre månader. Yay! :-)
Och därefter åkte vi hem till Jenny och åt middag med henne. Det va ju ett tag sen man träffade henne och det kommer nog att dröja ett tag innan man får träffa henne igen då vi går om varandra med resor och så... :-/

Och jag har fått hem mitt paket från Buzzador! Jag har ju gått och blivit en buzzare.
Då ska jag testa en produkt (i detta fall Berocca Boost) som jag får hem på posten och så ska jag dela med mig av produkten till vänner och familj så de oxå får testa produkten. Sen ska man utvärdera produkten och säga vad man tyckte och tänkte och om det gav nån effekt.
Jag tog en brustablett imorse, får se ifall man känner nån skillnad under dan...
Skoj att få testa lite nya grejer :-).

Nu ska jag iväg. Kommer dock blogga lite genom iPhonen, som jag precis uppdaterat med nya programvaran. Då hittar man lite roliga och nya funktioner.
Adios mina vänner.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ska bli kul höra din utvärdering av produkten sen =)