måndag 14 juni 2010

Jahapp....


Då var det dags för sommarslottet för lillkillens del.
Typ ett dagkollo några veckor under sommaren, som e rätt kul. Men det stället är inte snällt mot assistentryggar dock.
Har redan haft ont i ryggen i tre dar på raken....
Nåja, det är mycket roligare att vara där än att uggla hemma hos lillkillen, där händer det lite mer iaf.
Det jag oroar mig för mest är allt badande... och därav håret.. på huvet.
Finns ingen chans att jag hinner frisera till det efter ett dopp i poolen så jag får väl helt enkelt slänga upp det i en tofs med massor av hårnålar som håller allt på plats.. ganska drygt.. Och det är m a o ingen idé att ens försöka sminka sig... Allt rinner bort i den där förbannade poolen. Ska slita med mig lite badkläder idag men jag är INTE sugen på att doppa mig idag då solen knappt kommer titta fram, så vi får se ifall han kan skippa badandet idag och ta igen det imorrn istället då solen tokskiner.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Låter ju kul! Fast inte det du skrev om ond rygg. Det finns inga hjälpmedel där? Eller att ni assistenter kan hjälpas åt att lyfta?

Simma lugnt!

Lauritzen sa...

kul att det är en gammal bild där Lillian och Per ( Gökhans ass ) är med =)