fredag 11 juni 2010

Optikern.


Dit ska jag alldeles strax och tortera ögat lite.. eller åtminstone reflexerna i den, haha.
Sen tänkte jag handla lite ingredienser till lasagne tills ikväll och lite fruktfika hem till Zandra då jag ska dit efter optikern.
Sen bär det av hem igen och städa den är STÖKIGA lägenheten, dock lämnar jag självklart köket åt min karl.
Nu måste jag kolla i kyl och skafferi om vad som fattas till middagen..

I won't

Blir dessutom ingen träning idag. Tre dagar denna vecka får räcka for now.
Jag får äta lite lättare bara (inte för att lasagnen e det men det är ju gott)
Adios, ha en mysig dag trots vädret!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hi girl! Hoppas det gick bra hos optikern :)
Visst drack jag vatten igår, hjälpte föga. FYY vilken huvudvärk, värsta jag varit med om. Idag är det lite bättre tack o lov :)