tisdag 16 juni 2009

Yaaaaay...!

Fint väder idag!

Jaja, sitter just nu och ser på tv4 där det handlar om att i Sverige utförs väldigt många aborter. Så nu släpps p-piller, kondomer och akut p-piller i skolorna.. Gratis. Till ungdomar över 15 år.
Vetefan alltså. Kan ju inte vara så bra.
Visst, p-piller kan jag köpa. Näe. Det kan jag nog inte.
Vafan, ungdomsmottagningarna har alltid funkat bra.
Det känns som att det kommer gå åt fler dagen-efter-piller och det kan ju inte vara bra att utsätta kroppen för det för ofta. Det jag menar är att ungdomsmottagningen nog har mer koll än skolan på sånt. Gratis kondomer e iofs inte alls helt fel. Dom kostar ju väldigt mycket i affärerna.

Visst blev jag på smällen när jag va yngre. Men då visste jag ju om det och då fanns ju ungsomsmottagningen att vända sig till, inga problem. Dom har ju tystnadsplikt där oxå.

Idag blir det jobbetijobb till 17 och sen ska jag iväg o träna efter jobbet. Va o tränade igår oxå.
Förstörde hela träningen i helgen.
Tårta och annat gott i Jönköping och sen en massa dricka på det på möhippan. Sen Lördagsgodis dessutom och fika med släktingar...
Huahua.
Jaja, ska fortsätta träna bra.. Kanske ska försöka med käket samtidigt.
Vet inte varför men på nåt sätt lyckas jag alltid förstöra min viktnedgång när det är på väg ner... Sjukt jobbigt.
Tränar minst fyra ggr i veckan och äter bra och sen kommer nån ätarhelg som förstör allt..
*Suck*

Och idag ska man visa sig i bikini på dagkollot. Huuuuahua. Tur att man har lite färg på kroppen ;P.
Ska brusha tänderna och sticka till jobbet nu.
Ska även försöka övertyga min arbetsledare att be den andra assistenten komma till ett istället för två idag och sen få gå en timme tidigare på Fredag när han jobbar dag.

Haha, kan inte släppa det. Min kollega (vi e bara två heltidare) kom till möhippan och strippade i Fredags. Han va fanimej fullare än fullast.. Hohoho..
Satan. Det va nån sorts repeatknapp på honom oxå. "Du trodde inte jag skulle göra det va? Du trodde inte jag skulle strippa, men det gjorde jag minsann!"
Haha... Javisst fan gjorde han det. Ordentligt, där fanns inga hämningar.
Kanske dan efter?

Inga kommentarer: