torsdag 25 juni 2009

Hittade den här i Louises bilddagbok.. Kopierade och klistrade in, men det är väl inga 25 frågor va?

Direkt när du läser detta är du utmanad:
25 frågor om dig själv.


Röker du? Jo, när det är fest så..
Snusar du? Näfan, det går fan inte... Vill inte heller.
Skolkar du? Gjorde det alltför ofta i gymnasiet tyvärr...
Gör du frukosten själv? Helst inte ;P
Har du suttit i rätten? Nopes
Har du slagit ner någon? Njae...
Har du pussat någon av samma kön? Yesbox
Har du varit på strippklubb? Näe, men man kanske borde?
Vad gör du när du blöder näsblod? Gör aldrig det.. :-)
När grät du senast? Ojoj... Det va väl gubbens förrförra högsäsong tror jag.
Vem kan du prata om allt med? Ganska många faktiskt. Kanske jag lite väl
öppen utav mig?
Har du solglasögon? Jojjo, men glömmer bort att använda dom ibland.
Skriv en mening på engelska? I love my darling ;P
Vem pussade du senast? Min babe
Vem kramade du senast? Oh my darling ;P
Vad är din högsta önskan just nu? Jadu, inget speciellt, kanske att man nån gång skulle vinna lite pengar, men då ska man kanske spela på nåt oxå?
Vad heter den hårspray du använder? Andvänder inte hårspray.
Vem gillar du? De personer som finns runtomkring mig.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Har ingen tröja på mig..
Har du string på dig just nu? Nopes ;P
Känner du någon som heter Niklas? Mmm.
Har du bärbar data? Jorå, men vill ha en ny, mindre.
Är du blyg? Eh, näe. Möjligen mot nya personer dårå.
Vad tänker du på just nu? Tänkte på det där med blyghet nu bara för det...

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET?

Mage,ben eller armar? Helst rumpa, men armar då om man måste välja nåt.
Bruna,blå eller gröna ögon? Blåa
Långt eller kort hår? Short!
Lång eller kort? Lång
Charmig eller rolig? Vill välja båda två, men det blir väl charmig då
Röker eller snusar? Nada... Röka i så fall..
Vad kollar du först in på det motsatta könet? Helheten
Hur stor betydelse har kläderna? En del
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Jopps. Fast mer än "gillar".
Gillar någon annan dig just nu? Japp :-)


HAR DU

Blivit kysst? Absolut inte! ;P
Stått på scen? Mjo, men inte frivilligt.
Varit med om en bilolycka? Nix, och hoppas jag aldrig behöver uppleva det heller.
Klättrat på berg? Nej


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? Varmt
Blått eller rött? Rött
Regn eller snö? Snö
Ull eller bomull? Bomull
Rosor eller tusensköna? Rosor
Vår eller höst? Vår
Historia eller vetenskap? Historia
Matte eller engelska? Engelska


ÖVRIGT

Svär du för mycket? Jo, lite väl ibland.
Vilken låt lyssnar du på just nu? Nada, gubben kollar på Csi.
Hur ser ditt skrivbord ut? Stökigt
Hur är vädret just nu? Hum, börjar nästan bli ljust igen ;P
Vart skulle du vilja åka? Utomlands nånstans, men inte förrän i höst...
Vill du ha barn? Yes, but not yet.
Isf vad skulle dom heta? Har inte bra killnamn. Tjejnamn tycker jag ska bli kanske typ, Freja, My eller Fanny.

SENASTE SOM DU

Träffade? Göbben min
Pratade i telefon med? Therese
Sov tillsammans med? Va väl göbben min för fyra dar sen.. Och efter det va det med äckliga spindlar i Arboga...

Inga kommentarer: