tisdag 30 juni 2009

Shitpommesfrites!

Vad jag svettas!
Iofs har jag precis kommit hem från stranden. Hann sola i en timme innan jag gav upp. Solbrännan från igår känns fortfarande av. Det kanske inte är sådär superbäst att bli bränd idag igen, speciellt inte då man ska jobba i några timmar oxå.

Måste säga att jag har en riktigt bra arbetsledare (lillkillens mamma dessutom).
Denna vecka e lillkillen på dagkollot och idag hade dom tydligen åkt till stan för att se på teater. Då tyckte arbetsledaren att jag kunde komma hem till dom en och en halvtimme senare istället för att böka iväg till stan. Very, very smart tyckte jag. Dom timmarna kan jag ta i Spanien tyckte både hon och jag.

Jomensörusåatt.
Det va ju knas med avgasröret igår. Den hade liksom lossnat lite, på ena sidan. Så det va ju bra att jag bad gubben ta en titt på den. Idag känns det som att oljan behöves fyllas på. Don't know om det är så men det är lika bra att vara på den säkra sidan.

Igår fiskade jag och David lite. Det blev massor av mörtar och typ en normalstor aborre. Vi fick upp fler aborrar men dom va för små...
Vi ska ta en till fisketur nu på Lördag har vi planerat. Men lite alkohol till.
Alkohol, alkohol och alkohol.. Mycket sånt i mitt liv just nu..
Varje helg nästan. Men det kanske hade varit värre om det va tre ggr i veckan?
På Lördag ska jag och gubben till Västerås och kolla på lite bilar på Power Big Meet.
Det ska bli skojetiskoj. Har aldrig vart på nån så stor bilträff..

Nu måste jag fanimej ta en till dusch. Annars smälter jag!!!

Inga kommentarer: