lördag 27 juni 2009

Skuru

Hade det skittrevligt hela dan igår.
Först solade vi (Therese, jag, Nina och Thereses mamma) och blev lite rödare/brunare.
Sen åt vi grillade vi mat på kvällen (då var T:s syster, hennes man, deras unge, T:s mamma och min morsa med).




Som ni ser så blev det jävligt gott...!! Mmm!
Sen tog vi det lugnt och lät maten smälta lite. Alla hade ätit tokigt mycket men som vanligt var jag lika hetsig om att vi skulle göra nåt istället för att bara sitta...
Men men, vi tog med lite alkohol och satte oss på bryggan. Där satt vi och pratade och skrattade lite åt min morsa som va så jävla full!
Även fast jag inte träffar Therese och Nina så ofta så känns det aldrig konstigt och stelt när vi väl träffas, utan allt e som det alltid varit. Det e fan underbart. :)

Efter att solen hade gått ner gick vi upp och satte oss under partytältet där vi snackade lite mer skit. Runt två på natten kom min gubbe och hämtade mig.. Såååå snällt :)

Och snart ska vi iväg till Ericas landställe där vi ska sola lite med henne och hennes gubbe. Här e förresten en bild på den fina solnedgången.. Fint va?



Inga kommentarer: