torsdag 18 juni 2009

What to do?

Så har man handlat hem skithuspapper iaf.
Det är fan riktigt jobbigt när sånt tar slut...

Idag har det varit pissväder hela dan och håller i sig än.
Jag och killen tog det lugnt på morgondagen, tog till och med en tupplur vid ett.. Båda däckade i soffan när det bara va skit på tv mao. Sen åkte jag till gymet och tränade lite. Bidde korsrygg och biceps.. Och lite kondition såklart.
Efter det till bolaget och handlade lite cider. Satan va mycket folk som va där..!
Många som ska parta! :) Men det ska man ju på Midsommar. Jag har aldrig firat Midsommar med min lilla familj (mamma och syster). Bara festat... That's my way.

Igår fick jag reda på Å ska ha ha 30-års fest nästa helg. Skoj det ska bli! Det är så sällan man träffar henne. Och så har hon inte önskat sig nåt.. Eller jo vin. Rött eller vitt? Or both?

Nu blire snart kycklingvingar och pommes till middag. Fan va gott!
*kurretikurr*

Inga kommentarer: