söndag 21 juni 2009

Jävla myggor...

Idag ska jag iväg till Kompis lägret (Kompis Assistans som håller i det). Borta i fyra dagar men kommer nog blogga genom mobilen ändå. Ska jobba fyra tolvtimmarspass. Fy fan. Det kommer bli tungt. Men sen kommer belöningen. E ledig Tors-, Fre-, Lör-, Sön- och Måndag :)
Den som väntar på nåt gott.

Det kliar iaf som fan på foten nu. En myggjävel sög sig fast där i förrigår...
Kliar inte förrän nu. Konstigt.

Ska nog packa ner lite mer grejer nu.
Fick ju låna en värra av morsan men den STANK rök så den tänker inte jag stoppa ner mina kläder i. Så jag fick ta min dataryggsäck istället (rätt stor) och så min Friis&company handväska som oxå e relativt stor.

Kollade på Terminator: Salvation igår. Den va riktigt bra. Dock fanns många scener som va väldigt förutsägbara. Gillar dessutom Christian Bale.. Han e rätt het.
Undrar om det kommer en fortsättning? Dom lämnade slutet väldigt öppet för det.

Blev ingen bra trafikhelg tyvärr...
Det är fan alltid så att nån ska behöva dö.
Hemsk. :(

Nu måste jag röra på mig.. Moikka!





Inga kommentarer: