onsdag 17 juni 2009

Min panna!

Sista arbetsdagen denna vecka tänkte jag säga, men riktigt så e det inte.
Ska som sagt jobba på Söndag då vi åker till Arboga.
Jag kommer inte ihåg det nu, men jag hoppas dom har liftar på det där lägret.
Jag ska jobba fyra 9-21 dagar. Sen e jag ju ledig i fem dar efter dom monsterpassen.
Grejen e oxå att jag jobbar själv. Så jag hoppas väl för min ryggs skull att det inte bli hur många lyft som helst. Min gamla kollega K, jobbade för nån månad sen med min brukare (hoppade in en helg) och fick då känna på hur mycket (han väger inte mer än han ska) han väger. Han är ledare på det här lägret nu.
Så jag hoppas väl att han inte kräver för komplicerade lyft för att brukaren ska få göra precis allt som står på schemat för dagen.

Jo!
Igår va vi ju på det här dagkollot..
Och fan, jag trodde inte jag hade bränt mig men visst fan hade jag det... På pannan! Och lite i ansiktet! WTF!!?
Louise hade bränt sig något mer...
Men hon satt ju och latade sig så ;P. Lyxjobb hon har vissa ggr.. Och då menar jag på själva lägret, då det finns ledare som kan ta hennes brukare.
Finns inga ledare som kan ta min brukare då man måste "kunna" honom. Lite trist för honom oxå att bara dra med mig eller min kollega....

Aja.. Igår blev det ingen träning. Hade ju glömt träningskläderna hemma.
Så, det får bli av idag istället..!
Nu måste jag få i mig lite frull iaf.
Hasta la vista.

Inga kommentarer: