måndag 15 juni 2009

Vilka jävla psykfall det finns...

Tänkte på den här Therese som nyligen blivit mördad. Och Niklas som för mer än ett år sen blev slagen i huvet med en flaska höll på att dö. Inte nog med att han fick genomlida massor då. Idag lever han dessutom med ständig smärta och hjärnskador.

Jag träffade honom förra året. Skittrevlig kille, men som Aftonbladet skriver så kommer "Hatar du mig?" ut från hans mun, dessutom väldigt ofta. Och den meningen slutar inte där. Det slutar med "Jag hatar mig själv, jag vill dö"...

Ett slag mot huvudet med en flaska... Ett förstört liv. Fy fan för dom idioterna som förstör andras liv.

Det händer massor med elände i världen hela tiden... Krig, svält, sjukdomar.. Går att rabbla upp hur mycket som helst....
Fler poliser på gatorna tycker jag vi börjar med. Och inte såna poliser som tror dom att dom kan behandla folk illa och komma undan med det. Utan såna som min bror och hans fru. Båda fötterna på jorden, ödmjuka, rättvisa och trevliga.

Inga kommentarer: