måndag 15 juni 2009

Monday, bloody Monday

Denna vecka jobbar jag bara idag, Tis-, Ons- och Söndag.
Ganska soft vecka.
Idag blir det dagkollot Sommarslottet (jobbar som assistent åt en 10-årig kille, som jag jobbat för i snart tre år).
Ska bli skoj´med lite andra barn och assistenter. Och den här vecka kör jag osminkat!
Det brukar på nåt sätt alltid bli vattenkrig där och det är ju trist att se ut som en tvättbjörn när man åker hem igen.
Idag kör jag dessutom ensam om jag inte hörde helt fel av arbetsledaren.
Och så e den nya assistenten på inskolning så han är med, men han går bara bredvid.

På Söndag åker jag iväg till Arboga oxå. Lillkillen ska på Kompisläger (Kompis Assistans som ordnat läger åt deras brukare).
Så e jag borta i fyra dagar. Men det är klart att datorn följer med ;P.
Eller en bok kanske, vore ju bra att inte sitta vid datorn konstant.

Jag ska iaf säga att jag haft en underbar helg. Har träffat vänner och släktingar och fått mysa massor me älsklingen min.

Nu sticker jag! Tjingeling!

Inga kommentarer: