lördag 13 juni 2009

Oboy!

Vilket vackert väder!
Eller inte...!!

Näfan, ska berätta lite om gårdagen!
Hade skitkul!

På dagen va jag ner till Jönköping med brorsan och hans... fru (snart ex).
Grattade hans halvsyrra som tog studenten och hon blev superglad för att vi kom (surprise!).
Sen åkte vi hem till brorsans "pappa" (hans svärfar som adopterat honom) och åt lunch, gott var det! Och sen hem till Sthlm igen. Snabbvisit och skitväder längst vägen, inte alls kul att köra. Men jag körde iaf skogssubban ;P..

Sen joinade jag möhippan. Vi åkte till stan och käkade. Sen kom limon och hämtade oss och där bidde det fan skoj (då kom alkoholen in i bilden, rattirajraj!).
Så vi åkte runt lite i stan och sen till Louise. Det blev mycket skratt, dricka, sång (singstar, och till och med jag sjöng, kors i taket!), twister, kubb och en striptease!!
Min kollega va superduperfull och när han är det bangar han inget. Så han strippade för den blivande bruden och hon verkade nöjd över lapdancen ;P.

Blev rätt sent men lyckades flirta till mig så killen kom och hämtade mig Bonnie och Micke!
Så det va jag riktigt tacksam för!

Idag har min moster och hennes man från Finland varit och hälsat på! Skoj! +mamma, syrran och en till morbror.
Kollade på en skiva hon gjort om släkten (bilder och lite bakgrundsmusik).
Nu ligger älskling och sover bredvid mig och jag funderar på att göra desamma.. Blev ju rätt sen..
Ska iaf pussa lite på han... ;P

Inga kommentarer: