torsdag 30 januari 2014

Torsdag 30/1.

Är på väg till jobbet nu. Måste säga att jag är glad att jag sitter i främre delen av bussen... det klev precis på en hel klass vilda 8 - åringar! Så lite lugnare här.

I dag har jag hjälpt mamma köra hem en massa grejer från landet. Va mycket saker hon lyckats samla på sig alltså! Hela Durangon vart smockfull! Så nu är det mesta hemma hos henne igen. Behöver hon mer hjälp så är det bara att hojta till igen.

I kväll är det tredje introdagen för V. Då ska han faktiskt få en hel del att göra tänkte jag. Måste släppa mer.. har så lätt att visa istället för att lämna över. Han har ju redan sett en hel del dem första dagarna så lite koll borde han ha nu.

Jobba i dag och sen är det redan Fredag i morgon! Wihoo! Hoppas på att få träffa min kära bror i helgen också. Apropå det så ska jag försöka ringa honom nu.

Tjing!

Inga kommentarer: