söndag 5 januari 2014

Gårdagens frosseri..

.. måste jag på nåt sätt försöka förbränna bort i dag, haha.
OJOJOJ vad mycket onyttigheter vi tryckte i oss i går. Först en massa gott hos Nina. Sen glass efter middagen hos svärisarna, därefter lite mer glass, salami och lite nachos. Herregud. Måste ju gått upp 3 kg den dagen, haha.

Så i dag får det allt bli andra bullar... Jag har hållt på att röja lite här hemma i vanlig ordning. Köket ser rumsrent ut nu igen, jag har packat upp resväskan och träningsväskan och satt igång en maskin med tvätt. Sen blir det till att sortera tvätt men det gör jag nog efter att jag kommer hem från gymmet. Just nu är Björn och spelar rinkboll och när han kommer hem och fått duscha så drar jag iväg och tränar så svetten rinner..! I dag får jag dessutom träna utan nån tidspress till skillnad från i går.

Tycker alltid att klädhögarna växer sig så stora så fort! Nu är det dock rena kläder som ska sorteras men det är nog bland det tråkigaste "måste-görat" i hemmet efter dammtorkning...!
My är väldigt nöjd med sin nya stol. Hon satt så fint i den och var så nöjd över att kunna klättra i och ur den alldeles själv. Stora tjejen. 


Tror inte det händer så mycket mer i dag. Kanske nån vän som vill komma över på lite middag...?
Är förresten så jävla nöjd över finska juniorernas insats i matchen mot Kanada igår. 5-1! Utklassning! Hoppas att det går lika bra mot Sverige i kväll! Eller åtminstone vinst! Håll tummarna!!

My får se på Trassel medan jag röjt undan här hemma lite. Hon är heeeeelt inne i filmen...


Inga kommentarer: