söndag 26 januari 2014

Surt sa räven.

I dag har det varit en lite halvjobbig dag. Till att börja med så råkade Björn titta fel på klockan på "morgonen" och trodde att den var sju eller nåt sånt, så han bytte blöja på henne och lovade henne Bolibompa som hon brukar titta på i våran säng på helgmorgnar.. men in fact så var klockan endast fem på morgonen upptäckte han och då var det för sent. Det gick inte att få henne att somna om hur mycket vi än ville..! Brottades med henne i våran säng och även i hennes egna. Men icket. Så det var bara att gå upp sen... vi åt lite frukost och for iväg till mamma som bjudit över oss på lite lunch och fika. My vägrade äta och bökade massor, så Björn åkte hem med My lite tidigare och jag stannade kvar då syrran och Micke precis hade kommit hem till mamma. När jag väl kom hem typ en och en halvtimme (pallade inte längre pga min pälsdjursallergi) senare så var lillfisan fortfarande vaken. Björn hade försökt med allt med misslyckats, så jag tog My in i vårat sovrum och fick henne att somna efter några om och men.

My som somnade till slut... och så här kände jag för min allergi....
Nu sitter jag ensam hemma efter att Björn och My åkte iväg på middag hos Daniel. Jag skulle ju självklart också följt om det inte vore för att jag nyser som en toka och är jävligt snorig. Inge kul att gå på middag i det skicket (så jäklar tråkigt med allergin, för har jag pälsdjur runt omkring mig ett tag så vänjer sig min kropp, men vid såna här tillfällen så blir det bara som en allergichock). Hoppas dock att de får trevligt ändå.

Vad händer i veckan som kommer då? Jo, träning står på schemat och lite annat smått och gott. Bland annat så ska vi på Raw Comedy Club med Therese och Johan på Lördag, och innan den börjar så ska vi äta middag på Dollys. Mmm-mmm-mmm. Minns att det varit supergod mat på den restaurangen dem gånger vi varit där, vilket var väldigt länge sen. Så det ser vi fram emot.

Nåja.. nu ska jag... slappa lite och hoppas på att nysningarna avtar....... ATCHI!

Inga kommentarer: