söndag 5 januari 2014

Konstigaste drömmen.

Drömde en asknasig dröm. Mitt i mitt förhållande så skulle jag gifta mig med mitt ex. Vet liksom inte varför men har för mig att han övertalade mig att han var dem rätta för mig... så vi var i kyrkan pch allt och vi skulle vigas inom kort. Björn satt bland gästerna och såg väldigt oberörd ut och jag fick mer och mer ångest för varje minut som gick. Pratade till och med med den kvinnliga prästen som förstod mig men inte gav nåt bra svar. Samtidigt blev mitt ex fullare och drygare och till slut jätteotrevlig. Jag avbröt vigseln när vi stod på altaret och folk verkade inte ens förvånade.. sa till Björn att det var han och jag och att det egentligen skulle vara vi som skulle stå på altaret,  varav han svarade "ja, jag hat ju väntat på att du ska fria..."
Därefter vaknade jag. Konstig dröm.

Inga kommentarer: