fredag 10 januari 2014

Snart helg.

I love it!
Det är Fredag! FINALLY! Har inget speciellt som jag längtat till denna helg, bara lite ledighet... och måsten.. Hoppas det snöar lite mer nu så man kan åka lite pulka med Mysan också!

Igår shoppade jag lite. Hade fått presentkort när jag fyllde år och passade på att använda dem med tanke på att jag slutar i närheten av Skärholmens centrum när jag jobbar dag. Hittade en fin rosa blus på Bikbok som man kan kombinera med nåt fint halsband. Och så hittade jag en top och lite underkläder på Lindex. Tänkte nästan dra förbi Bikbok idag igen då de hade en massa smycken på rea. 70% liksom! Ville inte missa bussen igår då dem bara går två gånger i timmen, så jag hann aldrig kika på smyckena.

Nu måste jag borsta tänderna och sen rulla iväg mot jobbet. Ha en underbar Fredag alla ni!

Inga kommentarer: