fredag 3 januari 2014

Dimma.

Känns som att jag är i en trötthetsdimma just nu. I natt vaknade My till vid två och somnade egentligen inte om ordentligt förrän vid fyra. Sen sov hon till sju på morgonen och därefter har hon tagit en tretimmarstupplur och jag likaså. Men ändå är jag som i nån sorts dimma av trötthet. SKÖNT att vara ledig såna dagar i alla fall må jag säga. Just nu kollar vi på Hitta Nemo. Orkar inte aktivera henne nå mer just nu. Så filmen får sköta den biten just nu.

Lite bilder från igår...


Finaste Martina och Linnea. SÅ KUL att de kom förbi på lite fika och lek!
My hittade sina snygga läkarglajjor..
Zandra kom ju inte över ikväll, hon hade lovat bort sig på middag hos nån som i stort sett är släkting till henne, men sa att hon snart kommer till Sthlm igen.
Måste komma igång med träningen snart igen. Tror mig finna lite tid i morgon efter att jag köpt Stokkestolen till My och innan Ninas födelsedagsbrunch.
Sen skulle det ju vara trevligt att träna även på Söndag. Får se när jag får tid till det. Men måste fan börja röra på fläsket nu innan det blir för mycket av den biten på mig (fika, äta gott och ingen motion blir inge bra för min del!).

Såååå, nu inväntar jag egentligen på att Björn ska komma hem så jag kan börja med maten och ta en välbehövlig dusch. Han är dock inte hemma förrän vid 18. Nu måste jag gå ner och göra några leverpastejmackor, lite se lunch...

Inga kommentarer: