fredag 17 januari 2014

Fredag!

Jag är precis hemkommen efter att ha lämnat lillfisan på dagis och Björn har åkt iväg till Gbg. Om en halvtimme kommer H hit och städar vårat stökiga hem, jag har plockat undan så gott jag kunnat/orkat och när hon kommer så skyndar jag mig till gymmet för att röra på fläsket!

Kollade på serien Helix i går och jag måste ju säga att den var lite spännande åtminstone. Så jag måste nog titta på ännu ett avsnitt innan jag ska iväg till jobbet i eftermiddag.
I dag tar jag bilen till Skarpnäck dessutom, så kommer jag hem på en kvart istället för en timme.

Vet vad jag ska bjuda Erika och Nicklas på för middag i morgon också. Tror i och för sig att jag bjudit de på det en gång förut men minns att det var sjukt jävla gott! Och tänker inte skriva här då Erika är inne på bloggen emellanåt :-).

Ja, ska kika på serien lite nu...!

2 kommentarer:

erika sa...

hihi vad blir det för mat ;)
ska jag ta med veg?

Carita sa...

Klart det blir vegetariskt :-)