onsdag 28 augusti 2013

Större fötter.

Tror att sen jag fick My så har mina fötter blivit en ½ storlek större. Nu har jag ta mig fan stl 40 i skor!! Big ass feet med andra ord. Testade mina stövlar i walk-in-closeten men de sitter fan inge bra. Trångt och för jävligt, så dem ska fan ut till försäljning så småningom.. Nån som är intresserat av ett par i 39½?? Kan lägga in bild om intresset finns.
Så efter att vi varit hos Martina imorrn så funderar jag på att droppa av Mysan hemma eller helt enkelt ta med henne till affären, hon kommer ju go bananas in i shoestore....!! Vetefan alltså, kommer få jaga henne mer än hinna testa skor, hon är ju skogstokig våran lilla tjej. Överallt och ingenstans är hon!





Den sista skon gillar jag nog mest, får nog allt prova den imorrn i affären....

Inga kommentarer: