torsdag 29 augusti 2013

Ojdå.

Råkade shoppa lite mer än bara ett par skor.. Men jävligt fina skor hittade jag ska ni veta! Eller ja, det ser ni på bilden nedan förestås. Äkta skinn också. Inte så ofta jag slår på stort på så sätt må jag säga. Sen råkade jag köpa bh, trosor, leggings, ett par jeans, mobilskal, en jacka och en tröja... A woman has to shop sometimes!







Haha. Va stört mitt finger ser ut på bilden, eller ser den ut så i verkligheten?!?

Nu är vi hemma hos Björns päron. Bidde idag istället.
Martina träffade vi på förmiddagen också. Lika trevligt varje gång, dock kändes det lite kort idag men vi behövde åka iväg då Mysan skulle sova middag, vilket hon för övrigt påbörjade i bilen och fortsatte med under hela shoppingturen!







Nu ska jag nog gå in och hjälpa till med antingen My eller matlagningen.

1 kommentar:

Therese sa...

Snygga skor!!!!
Fan hösten är ju shoppingens bästa årstid så jag tycker minsann man får unna sig lite haha
Påminner mig om att jag måååååste köpa nya skor, höstskor! ÅÅÅÅ så kul!