onsdag 7 augusti 2013

Pustar ut.

Full rulle på jobbet as usual, och likaså när jag kommer hem från jobbet.. hämta My, laga mat, underhålla medan maten puttrar och tar tid, plocka undan samtidigt, äta tillsammans, borsta tänderna, byta blöja, på med pyjamas, pussas (den delen är sjukt mysig förstås!) och sen få lilltjejen i säng.
Nu sover hon gott verkar det som.
Själv är man trött som ett as. Lyckades slänga in lite smutstvätt i maskinen efter att ha tvättat bort sminket som kliat i ögonen halva dagen (kanske mitt fel då jag gosat lite väl mycket med katterna hos brukaren). Och nu sitter jag äntligen här och TAR DET LUGNT med en kopp grönt té.

Jävla najs med en vispassistent må jag säga när det finns annat man behöver göra samtidigt!

Imorrn blir det som sagt gymmet. Sen måste jag fan lämna blod som sagt.
Sista arbetsdagen innan semestern! WOHO! Som jag längtar nu faktiskt. Semester tillsammans med älskling.

Undrar vad jag ska träna för nåt imorrn... biceps kanske? Äh, återstår att se. Nu ska jag glo på lite tv.

Inga kommentarer: