fredag 2 augusti 2013

Fredagen.

Sitter här ute och njuter av den friska luften.
Vi har inte varit ute nåt idag, lämnade inte ens blod idag, ville inte lämna My hemma med mamma/mormor då hon var så mammig, så det får bli en annan dag nästa vecka.
My har varit trött och febrig hela dagen, stackaren.
Har precis målat naglarna med ett nagellack jag fick med i Glossybox. Det gillar jag nog mest med boxarna, nagellacken man får. Det kommer alltid bra märken och härliga färger!

Vad har mer hänt idag då? Vi har fått hem Audin från lackeringen, nu ska spindelleden bytas (antagligen på Söndag) och sen ska den besiktas för att sedan läggas ut till försäljning. BMW:n går det inte så värst bra för, det är nog de höga miltalen som avskräcker tyvärr.
Sen passade jag på att hämta ut paraplyvagnen på Ica. Snabb leverans Lekmer.se! Har inte öppnat paketet än men gör nog det i helgen.

Imorrn blir det jobb, 9-18 (fan så soft att brukaren bor i Aspudden, det tar ju bara 30 minuter dit med buss, 1 byte förvisso, men ändå fett najs!) och sedan ska jag ut med Nahla och Micke. Det ska bli trevligt. Nahla blir inte så långvarig då hon ska på kräftskiva vid åtta men en eller två öl/cider/drinkar hinner vi förhoppningsvis med!

Nu ska jag äta lite choklad och dricka lite té, så det så.

Vi sov middag tillsammans. Väldigt skönt.
Kvällens gottis.

Inga kommentarer: