måndag 26 augusti 2013

Dålig start.

Usch vad jag hatar att vakna mitt i natten..
När My är/varit sjuk så sover hon mycket sämre än vanligt och detta drabbar förstås både mig och Björn. Nu behövde jag gå upp och göra i ordning välling till fröken då hon inte lyckats somna om (det här är tredje gången nån av oss är till henne i natt), och då måste man ju själv vakna till lite för att ha koll på vad man gör.. så jag vaknar liksom.. förbannad. I alla fall när man haft shitty nights the night before och natten efter behöva gå upp flera gånger igen. Förstår som sagt att sömnbrist använts som tortyr, det är grymt jobbigt att få sömnen förstörd flera nätter på raken. SÅ. Nu har jag fått ur mig detta och lyckats bli lite trött igen. NATTINATT.




Bjuckar på en underbar "sovbild" till er andra som är vakna vid den här tidpunkten... eller som läser inlägget senare sen förstås.

1 kommentar:

Gogumman sa...

Å så go hon ser ut! :-)