måndag 12 augusti 2013

Puststånkochstön.

Nu känner jag att jag... kanske kan börja slappna av lite. My sover och jag har lyckats packa det mesta.
Helt slut är jag dessutom. En resväska, en två ryggsäckar (en för oss alla tre att ta med ombord på båten + My's lekrygga fylld med leksaker) och tre påsar med diverse nödvändigheter.

Syrran och Micke skulle komma till ett och brorsan till senast två. Fan ta honom om han inte kommer i tid. Nu är iofs Björn iväg också.. FAN ta honom om han inte kommer i tid han heller.
Båten går 16.30 från Slussen och ankommer Helsingfors 10:10. Trodde faktiskt att vi skulle vara framme tidigare, men icket. Sen är det i stort sett späckat schema i Finland. Får se om jag tar mig tid att blogga, kostar ju lite med 3G utomlands.

Ikväll blir det i alla fall lite party på båten, eller ja, det beror på hur länge man orkar vara vaken förstås, haha..! My får sova i sin vagn, har tagit med hörkåpor då volymen brukar vara rätt hög lite här och var på restaurangerna/barerna. Sen får hon sova med antingen mig eller Björn i hytten, tänker faktiskt inte be om en spjälsäng som har en massa hårda kanter..


Inga kommentarer: