söndag 4 augusti 2013

Gårdagen.

Det blev en härlig arbetsdag igår må jag säga. Precis det jag önskade att jag kunnat göra om jag hade varit ledig hände faktiskt på jobbet. Brukaren ville se Prideparaden! Så vi åkte in till Slussen och såg spektaklet. Och som vanligt så var Mark Levengood och Jonas Gardell med i tåget. Underbart.

























Sen när jag slutade jobbet så åkte jag in till Hornstull där jag mötte upp Micke och Nahla. Det var visst länge sen sist jag var där.. När man kom igenom spärrarna så kom man in till ett shoppingcenter, likadant som vid T-centralen på väg mot Gallerian. Pretty nice. Sen hade dem byggt en superstor restaurang på markplan! Tre våningar med barer + ett tak där man kunde njuta av solen, och där satt Nahla och väntade på oss. Tyvärr blev hon inte så långvarig då hon skulle på kräftskiva, men jag och Micke drog vidare till Vampire Lounge och gottade till det med en varsin god drink. OM dem är goda!! Nån som är med på en tjejkväll dit nån gång??



Denna gick vi över på väg till krogen, helt underbar!!

Därefter åkte vi hem till våra respektive. My hade en jobbig natt vilket ledde till att jag inte sovit så mycket inatt.. Well well. Ska ringa sjukvårdsupplysningen ikväll om febern inte gått över. Då har hon haft det i över tre dagar...

Nu ska jag in i Farsta centrum och köpa dopgåva till Linnea, sen iväg ensam till Ekerö kyrka, lite trist utan mina älsklingar, men vill vara med på dopet så klart.

1 kommentar:

erica sa...

Jag är på! älskar vampire lounge's drinkar!!