onsdag 13 april 2011

Trött unge.





Va segt det känns att jobba när man har en brukare som knappt vet var ordet jobba betyder idag.
Han är väldigt trött och det är jag med. Not a good combination.
Det som är bra iaf är att jag inte ska träna idag.
Egentligen hade jag planerat att träna idag men efter att jag hade duschat och tvättat håret imorse så hade jag ingen lust att svettas ner det direkt. Brukar inte sätta upp det nu när det är så kort, det går typ inte.
Men jag har iaf gjort 67 situps idag. Jag har skaffat en app på mobilen som visar hur många situps jag ska göra varannan dag :-). Kommer nog med all säkerhet känna av detta imorrn, speciellt då det blev några situps igår med. Så i samband med lite fettförbränning så blir det nog perfekt det här!




Kan inte någon bara trolla fram en energidryck åt mig idag??!

Inga kommentarer: