lördag 30 april 2011

Sista April.


Sitter här ensam och glor.. glodde nyss på Nanny, nu var det tydligen slut på det roliga ser jag.
Till frukost har jag ätit några (läs; flera) kolakakor och ska alldeles strax äta några ägg.
Nyttigt.
Det säger sig självt att jag inte ska ha onyttigheter hemma, då vräker jag bara i mig det.
Jag har ju faktiskt inte bakat till mig själv denna gång utan till ett Soppkök som äger rum i Björns trädgård imorrn. Så jag tänkte lämna kakorna och eventuellt lite kläder till exet som ska dit imorrn. Bra att man kan bidra med lite iaf.
Gubben är på jobbet för övrigt, men det var väl ingen nyhet?

Jo, jag vet inte riktigt vad jag vill göra ikväll, känner jag just nu.
Vill vara med både min älskling och Louiseälskling idag.
Zandra lyckas jag visst inte träffa då hon gått och blivit sjuker på sitt Sthlmsbesök, typiskt! :-(

Men grilla ikväll vore ju inte fy skam!

Inga kommentarer: