söndag 3 april 2011

Arslet ur vagnen.





No more shit on the table..




Diskat.. :-)




Och ordentligt dammtorkat överallt..

Tog tag i städningen efter att jag kom hem från yogan.
Riktigt skönt att ha det gjort. Nu ska jag försöka leta efter lite mat i frysen, wish me luck, haha..

Ikväll ska jag hem till Louise och äta lite middag och ha allmänt kvällsmys. Härligt initiativ :-).
Gubben min får stanna hemma och kurera sig med medicinerna jag köpte hem.
Nu. Mat. Innan. Jag. Svälter. Ihjäl...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, alltid härligt när det är nystädat och fint :) Här håller sig tyvärr inte städning så länge, efter några minuter ser det oftast ut som innan..dvs lego överallt.. :/

Bruttski sa...

Men så blir det här med, men med gubbens grejer... Gör iofs ondare att trampa på legobitar..!!