onsdag 6 april 2011

Nu gäller det då.


Denna vecka blir till att försöka göra barn...!
Man får ju hoppas på att det går bra men man vet aldrig.
Men åka blir det av iaf! :-D
Jag tycker iaf att det är väldigt spännande... Vet ju inte riktigt ifall min ägglossning kommit igång efter p-piller användandet som jag slutade med i December men skulle det vara så, så har jag ÄL på Söndag :-). Och vad jag förstått och läst lite så kan man gott försöka varannan dag och helst dagen innan och den dagen man har ÄL.
Och roligast är det ju för att jag väntat i några månader nu som Björn hade önskemål om, så nu är det fritt fram att testa och väldigt mkt framöver.
Och ja, jag vet att jag inte ska tänka på det för mkt, men det är klart att man är lite glader för att man äntligen satt igång med försök iaf.
Wish us luck :-D.

1 kommentar:

Camilla sa...

Wohoooo, vad spännande! Jag håller tummar och tår att ni får ert plus rätt snabbt :)