söndag 17 april 2011

Sommarhjulen på.

Och dom är ju såååå fina!
Undra om jag hittar nån bild på dom...? *letar*


Hittade!
Bilder från förra året!

Pheow!
Helgen.. eller ska nog säga Söndagen gick segt.
Gårdagen gick fort, vi åkte iväg till en kompis till brukaren och det var najs, tiden bara flög förbi den dagen. Idag gjorde vi massor där hemma och utomhus men lik förbannat gick tiden aslångsamt!! Och jag hoppas dom kommande tre dagarna flyter förbi fort!
Har tre långa tiotimmarspass att... inte se fram emot.
Gillar inte såna långa dagar, speciellt inte då brukaren är hemma. Men jag ska försöka locka iväg honom till andra ställen :-).

Ja, nu är man hemma iaf. Åkte till gubbens jobb, fick däcken skiftade och sen bad han mig följa med honom till en av hans jobbapolare och käka. Grejen var den att (jag är fortfarande lite osäker) det var kalas, och inte bara nån grillkväll..
Och Björn hade inte ens sagt att jag skulle med, så det var lite pinsamt faktiskt. Tanken var god från hans sida men kommunikationen lite sämre dessvärre. Lika fort som vi kom dit skulle vi dessutom sticka då han hade ett jobb väntande...
Aja.. Ska inte klaga. Fick i mig mat utan att själv behöva ställa mig och laga nåt.

Just nu slötittar jag på lite tv, pratar med David och har slängt in en maskin tvätt.
Ha en bra kväll nu och dregla inte för mkt över fälgarna :-P.

Inga kommentarer: