torsdag 14 april 2011

RE: Längtan.


Ja, nu sitter man och överanalyserar alla tecken man får i kroppen vilket man inte ska göra.. Men man vill ju känna efter ifall man kanske råkat bli på smällen..
Jag har ju haft lite mensvärksliknande värk i tre dagar nu. Men värken från igår och dagen innan kan ju mkt väl bero på att jag gjort fler situps än jag gjort på väldigt länge.
Och sen surfar jag runt på sidor som handlar om första symptomen och tecknen på graviditet. Men jag kan inte låta bli!

Nästa Söndag (så långt kvar juh!) ska jag ha min mens ska jag ha min mens om den kommer som vanligt och det har den gjort i tre månader nu..
Men vi hade iaf sex på ägglossningsdagen, och jag tror mig ha räknat rätt.
Saknar en liten egen så himla mycket känns det som. Och inte bara för att alla andra har men (självklart smittar det att se en liten och söt bebbe) för att jag verkligen känner mig redo. Redo att ta utöka våran lilla "familj".

Och varje gång jag ser på "Livet på bb" eller "En unge i minuten" så grinar jag nästan floder när ungen kommer ut!...
Har nog .. iofs aldrig kollat så mkt på såna program men jag blir så glad för föräldrarnas skull (mest mammas så klart, som precis innan har fått kämpa som ett djur!) som får ett litet barn som dom längtat efter och som dessutom är friskt.

Inga kommentarer: