lördag 23 april 2011

Pust och dubbelpust!




Det går framåt :-)

Nu har jag precis gjort andra dagens situps denna vecka och det var grymt jobbigt! 104 stycken blev det, huvva!!

Vaknade nyss dessutom. Skönt med lite sovmorgon.
Igår kväll var vi hem till Louise och Alexander på lite middagamys. Eller ska man kaöla det för lite grillmys? :-)
Vi tjejer grillade på balkongen på den lilla men braiga grillen och drack en varsin drink och pratade massor medan gubbarna glodde på nån rulle. Och den där potatissalladen... alltså, världens godaste!! Hade lätt kunnat trycka i mig mer om det hade funnits mer :-D.

Idag vet jag inte vad som händer.. Björn ska väl ta en titt på BMWn och möjligen Audin oxå, då jag tycker den låter konstigt vid låga hastigheter..
Och imorrn blir det ju Elmia!!

Fan, jag tror jag skengravidar nå otroligt! Har typ sen ägglossningen har molande värk till och från på nedre delen av magen. Du råkade inte känna så i början av graviditeten kanske??
Aja, kommer inte mensen imorrn så står jag i högsta hugg med gravtestet på Måndag, haha..

Inga kommentarer: