fredag 15 april 2011

Personalmötet.

Ett sånt hade vi igår och alla punkter jag hade sågades typ rakt av.
Jag stör mig fortfarande på det. Men mest på mamman som redan var på dåligt humör som typ tog ut det på mina punkter på mötet.
Suck.
En av punkterna var att vi assistenter funderade på att skita i att släpa hem datorn då den aldrig användes på helgerna och mamman sa att det inte var nåt måste.. (ett jävla bra sätt för honom att öva på sin kommunikation som han just nu inte är så världsbäst på).
En annan punkt var att brukaren oftast är trött på Mån- och Tisdagar. Hon sa att det kunde vara puberteten, medicinen eller växtvärk (avisst, och det resulterar i en tokigt trött unge ENDAST på Mån- och Tisdagar.. Sure)
En tredje punkt var att vi heltidare önskade oss lite kortare sommarschema och blev typ gnäll om det också kändes det som.
Sen hade jag fler punkter till som typ ratades. Mest av mamman...
Och jag hade inte ens min kollega ville stötta mig i några av dessa punkter som vi gemensamt satt upp.. Näfan, jävla pissmöte.

Inga kommentarer: