onsdag 20 januari 2010

Vilken e bäst tro?




Vs.


Nu har jag fått köra Audi två dar på raken, och jag måste säga att den är riktigt skön. Den har allt sånt där antispinn, rumpvärme, automat, FET motor, snygg..
Och så jämför man den med Saaben. Man kan ju kort sagt säga att det inte är i närheten av samma komfort som Audin, men den rullar och dricker väldigt mkt mindre soppa. Nackdelen är väl att dörrarna fryser fast, handbromsen oxå, och så börjar den bli väldigt sliten. Men det är väl smällar man får ta?

Nåja, slutresultatet blir Audi. Men jag är glad att jag har en bil att åka runt med ändå, vare sig det är Saab eller Audi. Har du nån favoritbil? Vare sig du har en eller tio, eller rent av en önskebil bara?

Nu e jag på jobbet iaf. Tio timmar dårå, sen hem och äta middag och mysa med min underbara karl.
Se nu till att ha en bra dag. Kram!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag kan nada om bilar..men skulle vilja ha en buick limited -58a eller en impala -59a :D

Jajjemän, man tovar med en lång nål. Brukar ni göra sånt? :) De är ju tokvassa, nålarna, förstår du tycker det är läskigt om han har sina ryckningar :/