lördag 2 januari 2010

Året som varit då...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Näfan, det tror jag inte.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften förra året :-D.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jofan, hela 2 stycken.
4. Dog någon som stod dig nära? Icke.
5. Vilka länder besökte du? Finland och Gotland (speciell ö det, nästan ett eget land..)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer utveckling på jobbet.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 31:a Oktober säger jag nog, Halloweenpartyt va riktigt roligt (dock finns det minnesluckor...)
8. Vad var din största framgång 2009? Kommunikation med karln.
9. Största misstaget? Att jag skrapade fälgen på Audin som idag iofs är död.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jodå, men småförkylningar bara.
11. Bästa köpet? Köpet och köpet, blir nog iPhonen då. Förlängde bara abonnemanget.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp, resan till Finland.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Raise Against - Hero of war
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hum, gladare än året innan men oxå lite kinkigare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Surat och bråkat.
18. Hur tillbringade du julen? Hos morsan med henne, syrran, brorsan och hans tjej, brorsans pappa och hans tjej, Björn och hans familj.
19. Blev du kär i år? Jo, lite extra några ggr.
20. Favoritprogram på TV? 2½ män och Simpsons.
21. Bästa boken du läste i år? Räknas SOLO?? :-D, har varken ro, intresse eller pigghet till att läsa böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Eh, vet ej.
Vart tog 23:an vägen??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En liten bärbar dator!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nopes, vart så nöjd med allt!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inte mkt, lite fika med familj.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo, mer utmaningar på jobbet och bättre kommunikation här hemma.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans + top + tröja, tunika + leggings.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, min brukar, min karl.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jason Statham!
31. Vem saknade du? David och Molle...

Snodde den här av Therese och skulle vilja att Camilla och Charlotte gör denna oxå!

1 kommentar:

Camilla sa...

Gosh..nu fick jag nåt att bita i, jag som haft ett brutalt händelselöst år, haha