söndag 31 januari 2010

Lövly!

Nu har jag fått ordning på allt.
Redan!
Trodde det skulle va krångligare att få till värmen i terrariet. Man ska nämligen ha värmemattan på 1/3 av terrariet, jag har nog liiiite mer än så. Nåja. I den varma delen är det ca 30 grader och i den svala är det 25. Helt underbart.
Hoppas hon trivs nu. Just nu ligger hon och sover i fuktlådan.
Idag ska jag iväg och shoppa i Bromma. Hoppas på att karln följer med så det blir lite roligare och så får man lite smakråd..

Sen ska vi till Ikea en snabbis och tjacka matta, få soffbordet som står oöppnad i hallen på plats och installera den bredbandsbolagets router. HOPPAS som fan att det kommer att fungera sen. Nu har jag ju inte kunnat lägga upp egna bilder. Varken på bloggen, eller på andra sidor. Det funkar inte ens genom iPhonen om jag surfar på vårat nätverk, måste koppla bort nätverket när jag är hemma och bloggar genom mobilen när jag vill få till bilder på bloggen. Något drygt. Men håll tummisarna så det går bra och att jag slipper slänga min rosa panter (datorn) i backen när jag blir tokig över att internet inte vill fungera!

Nu ska jag surfa vidare lite, sen kanske kolla om det kommer nå bra på tv...

1 kommentar:

Jenni sa...

Haha rosa pantern..underbar namn ;)